اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

چرا من معترضم!؟

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۵ ق.ظ

من در طول زندگی مشکلات زیادی داشتم و غمهای زیادی را تحمل کردم .

مشکلاتی  که در برابر مشکلات کسان دیگری که دل  هر انسانی را به درد میاورد چندان مشکلی نیست .

و من با خودم فکر کردم تا بفهمم ریشه این مشکلات و غمها کجاست و راه حل آنها درچیست.

بعد ازمدتها سر در گمی و مطالعه و تحقیق فهمیدم که این غمها و مشکلات به طور گسترده ای در طول تاریخ بوده وهمیشه بوده اند کسان اندکی که ظلم کرده اند و کسان بسیار زیادی که از این ظلمها  زیانهای دیده اند . همیشه به قول معروف 99درصد مظلوم بوده و 1 درصد ظلم کرده است و این نبرد خیر و شر همچنان ادامه دارد. تنها در زمانهای اندکی  پیامبری یا امامی یا بزرگی  این معادلات را بر هم زده و مظلومان را بر ظالمان پیروز گردانده اند و داستان همچنان ادامه دارد...

امروزه هم در جای جای جهان این ظلمها ادامه دارد و ریشه اش جاه طلبی و ثروت خواهی ظالمان و سادگی و بی سوادی مظلومان است .

ظالمان از هر ترفندی بر ضد مظلومان استفاده میکنند و اختلافات دینی و مذهبی و نژادی را به راه میاندازند و در پس پرده آن به اهداف شوم خود میاندیشند .

مظلومان هم از روی بی سوادی و گاهی نادانی و گاهی به طمع دنیا موجب بدبختی انسانهای زیادی میشوند.

همان طور که میدانید ریشه ی تمام بد بختیهای کشور من هم همین هست.

و این داستان غم انگیز در جای جای جهان همچنان ادامه دارد...

راه حل این مشکل ظهور حضرت حجت(عج) است و بس.

و ما در این راستا وظایفی داریم  که از عمل به آن غافلیم!!!

 از این رو من خودم را معترض نامیدم و اعتراض دارم به این ظلمها و این مظلومهای در خواب...

اعتراض دارم به عصر جاهلی نوین . در عصر جاهلی قدیم خوب و بد را نمیدانستند و نمیتوانستند راه درست و نادرست را تشخیص دهند ولی امروزه هر کس برای خودش عالمیست و اگر بحثش پیش بیاید بلبلوار برایت صحبت میکند ولی در عمل...عصر جاهلی جدید را رقم میزنند.

اعتراض دارم به این که جاده های انتظار خالی و خلوت است!!!

نیمه شعبان که میشود همگی عاشق و دلباخته حضرت میشویم و یک صدا فریاد الهم عجل لولیک الفرج سر میدهیم .

 همه از بی وفایی کوفی به امام حسین(ع) بد میگوییم اما نمیدانیم که خود بی وفای امام خودیم !!!

حضرت میفرماید :اگر شیعیان من به اندازه ی تشنه ای که آب میخواهد مرا میخواستند ظهور میکردم!!!

حسابش دو دو تا چهار تاست !!!خودتان محاسبه کنید !!!

معترضم به این که با کارهایمان دل اماممان را خون میکنیم و ادعای ارادت به حضرت را داریم!!! 

معترضم به < اینجا جهان قرن21>!!!

معترضم که بهالایی لاما" جایزه صلح نوبل میدهند !!!

معترضم به انسانهای دورو!!! آنها بدترین انسانهایند!!!

معترضم به انسانهای مغرور!!!آنها خود را ازبقیه بهتر میدانند ونمیدانند معیار بهتر بودن انسانها در چیست!!!

معترضم به انسانهای درغوگو!!!

معترضم به...

.

.

.

معترضم به خودم !!!برای حرفهایی که میزنم خیلی کوچیکم!!!

دوست دارم بزرگ شوم ...دوست دارم به وظایفم در قبال امامم عمل کنم ... دوست دارم اگر به اندازه برداشتن سنگ کوچکی از جلوی پای امامم برایش مفیدم از آن دریغ نکنم.

اما من هم انسانم... ضعیف النفس و نادان... برای عمل به وظایفم غفلت زیادی کردم.

باید به علممان در این راستا بیفزاییم تا آماده باشیم برای هر اتفاقی ...برای هر فتنه ای ...باید خود را بسازیم و من وتو ما شویم و ماها که خود را ساخته ایم جهان را دگرگون کنیم.

بیا تا گل بر افشانیم            می در ساغر اندازیم

فلک را سخت بشکافیم          طرحی نو بر اندازیم

ببخشید سرتون رو درد آوردم

 جسارت کردم به شما در حالی که  شما این چیزها را خیلی بهتر از من  میدانید .

تنها دردهای دلم بود که به قول خودمونی بلغور کردم  تا کمی  دلم خالی بشه.

از شما بزرگوارن میخواهم که به این برادر کوچیکتون برای بزرگ شدن کمک کنید با طرحها و ایده های خوبتون.

نظرات  (۱)

سلام داداش
وب خوبی داری
به ما هم سر بزن
پاسخ:
سلام
ممنون
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی