اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

میخورند و خورده اند....

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۰ ب.ظ

میخورند و خورده اند.......

و خوردن کار همیشه شان است....

همانها که فکر میکنند نسل برترند.......

همانها که نژاد پرستی را بد میدانند و فلسفه میبافند برای عوام فریبی....

همانها که روشن فکر بودن را به سخره گرفته و هر بی سرو پایی چون خود را روشن فکر میدانند.....

در لجن قدرت زندگی میکنند و قصد رها شدن از ان را ندارند......

به مغزم التماس میکنم که نگوید خوکان لجنزار را دوست دارند.........

آری عقلم چنین میپندارد و باور دارد که کسانی که برای قدرتشان دست به هر کاری میزنند.......

چون خوکانند که در لجنزار قدرتشان لذتهای کاذب میبرند و بی خبر خوشند.......

نمیدانم چرا اینقدر ناراحتم .....شاید حق دارم بابت این تندگوییم........

شاید این اعتراضات من دلم را آرام کند و آزاده خواهانی را اندک تکانی دهد.......

میخورند و خورده اند حق قومهای بیچاره را........

قدرتشان بو میدهد...... بوی ظلم به مظلومان هزاره را.........

و همچنان نیست کس را که شکند خواب........

جز جوانانی که دست به اعتراض زده اند و بر آنند که اندک حرکتی کنند .......

و علم بیندوزند برای دفاعاز حق پایمال شده شان..........

و آنها که میخورند و خورده اند همیشه ........

ترسیده اند از جوانان به پا خواسته.......

تا لجنزار قدرتشان را حفظ کنند....

قاننونها میسازند به مسخرگی خودشان..........

سهمیه بندی میکنند علم را........

تا جوانان هزاره نتوانند به پا خیزند برای حق خویش........

و من از این غربت اعتراض میکنم به این لجن زیان بی همه چیز.........

تا بدانند که تا ابد نمیتوانند چون خوکان در آنجا لذت ببرند و زندگی کنند و حق انسانهای آزاده را بخورند........

و اعتراض میکنم به دیگر حق خوران کشورم .....

به آنان که میترسند از دادن حق به صاحبش ........

و میخورند و خورده اند حق قوم مظلوم هزاره را.........

و اینبار نیز قصد خوردن دارند .........خوردن حق انتخابمان را...........

حق اینکه در تعیین سرنوشت کشورمان باید  داشته باشیم و نمیدهند.......

حق انتخاب را یکبار 5 سال پیش ازمان ربودند و باز سیر نشده اند و باز دندان تیز کرده اند به آن.......

من اعتراض دارم به آنان که حق انتخاب را هم از من میخواهند بگیرند و مرا چون گذشته به گوشه ای بیندازند ...

و هر انسان ازاده ای باید اعتراض کند به آنها تا نتوانند بخورند مثل گذشته........

 

 

باید در راستای گرفتن حق رای مان در انتخابات 2014 ریاست جمهوری کشورمون دست به اعتراض بزنیم و نگزاریم حقمان را به اسانی بخورند

معترضان عزیز نظرات کاربردیتونو بدین تا ببینیم چه میشه کرد!!!!

نظرات  (۲۲)

  • منم یک هزاره
  • سلام به معترضان به حق کشورم پستت رو خوندم واقعا حق رو گفتی واقعا بعضی مواقع نوشتن بعضی چیزا که رو دلت سنگینی میکنه باعث میشه که ادم اروم بشه...


    اری ما دیگر اجازه نخواهیم داد که حقمان رو بخورند و این رو ثاابت خواهیم کرد پیروزی نزدیک است...................من شما رو لینک کردم شما هم منو با همین نام لینک کنید و تشکر از اینکه بهم سر زدید
  • ساره دخترافغان
  • سلام
    نمیدونم این دولت تا کی میخواد به این پنهان کاری ها و فسادش ادامه بده 2014 هم داره میاد خداروشکر ک این کرزای دیگه دورش تموم شده دیگه حق نداره این انتخابات را هم به فساد بکشونه ...
    پاسخ:
    بله
    همینطوره
    ما باید اعتراضمونو نشون بدیم و سعیمونو کنیم حقمونو نخورن
    جالب و خواندنی بود
    ممنووووووووووون
    لینک هستین
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    شما هم لینک شدید
    زیبا نوشته اید
    جناب معترض هزاره یعنی چه؟
    یعنی مظلومیت از زمان امام علی علیه السلام تا به الان دشمنان علی مانده اند بی شک اینان از نسل عمرو عثمان و دشمنان علی هستند!!!!
    سرنوشت یک قوم تغییر نخواهد کرد مگر خود آن قوم بخواهد
    پس چگونه ممکن است چگونه ناممکن ممکن شود

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ممنون
    بله این قوم لجوج بعضیها میگن یکی از قومهای گمشده اسرائیله!!!
    ولی خب هر ظالمی از نسل ظالمای قبله !!!
    ما هم باید خودمون بخایم تغییر کنیم در حالی که هنوز اتحاد لازم رو نداریم
    باید مسولین یه کاری بکنن اعتراضی چیزی
    مثل اب خوردن حقمونو میخورن
    نمیتونن ما اعتصاب و اعتراض میکنیم

    ممنون از حضورت.

    با افتخار لینک شدید.

    در ضمن، اگه دوست داشتی میتونی تو هم به جمع نویسنده های وبلاگم ملحق بشی.

    فعلا خدافظ.

    پاسخ:
    ممنون از لطفت
    راستش نویسنده های سایتها و وبلاگهای زیادی هستم
    بعضی وقتا گیج میشم
    اگه یه وقت سرم خلوتتر شد حتما
    راستی شما هم اگه تو فروم عضو بشین میتونین تو صفحه اصلی وبلاگ رزبلاگم پست بدین
    اگه مایل بودین
  • ♥●•٠ ♥●•ریحانه جون♥●•٠ ♥●•
  • میدانی؟!

    چشم هایم میسوزد.

    تمام بدنم درد میکند.

    قلبم...

    تیر میکشد.

    انگار نزدیکم به سوت پایان.

    نزدیکم به"تمام".

    میدانی؟!

    خسته ام!...
     
     
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
     
    ایش بی ادب
     
    به من میگه گیج ایــــــــــــــش
    پاسخ:
    قشنگ بود
    وصف حال مهاجرین!!!
    ممنون
    عیدتان مبارک
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک داداش
    سلااام عید شما مبارک و پرگل... مطلبتون خیلی قشنگ و خواندنی بود به امید روزی که تن ها و عقل ها و چشم ها توان پس گرفتن حق خود را زا چنگ کسایی که حقشان را خورده اند و داشته باشن
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون عید شما هم مبارک
    بله به امید آن روز ولی خدمون هم باید تلاش کنیم
    به این فکرم که اگه مسولین کاری نکنن دست به اعتصاب و تحسن و... بزنیم!!!

    سلام

    وبلاگ جالب با مطالب خوبی دارید!

    واقعاً نباید اجازه داد حق پایمال شود

    به قول رهبر شهید که حق گرفتنی است و باید برای گرفتنش تلاش کرد

    پاسخ:
    ممنون داداش
    دقیقا
    ولی من تلاشی نمیبینم!!!
    کاش از دست ما کوچولوها هم یه کاری بر میومد!!!
  • ♥●•٠ ♥●•ریحانه جون♥●•٠ ♥●•
  • امروز یک مرده شور را دیدم...
    آنچنان زیبا میشست که لکه ای هم باقی نمیماند....
    اما نمی دانم چرا پدرم از او خوشش نمی آید!!
    و مدام گریه میکند و مادرم نیز ناله و نفرینش
    او که آدم خوبی است. من دوستش دارم...
    فقط کاش ناخن هایش را میگرفت...
    تمام بدنم را زخمی کرد

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سلام اپم

    ومنتظر حضورت

    پاسخ:
    ممنون چه مطلب جالبی
    حتما سر میزنم
    سلام وبلاگت بسیار عالیه امیدوارم در این راه موفق باشی . لینکت کردم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون شما هم با افتخار لینک شدید
  • رضوی - بچه ی افغانی
  • متن از خودت بود؟
    یه حالی بود
    پاسخ:
    بله خودم نوشتم
    از رنجی که میبریم!!!
    مشکلی داره!؟

    سلام حرفایی که زدید به قول شاعر حرف دل ما و همه یاران بود امیدوارم تمام بچه های وطن در غربت تلاششنو بکنن وبعد با کوله باری از اگاهی به کشورشون برن تا حقشونو پس بگیرن

    به منم سربزن و هر چی خواستی بگو

    پاسخ:
    سلام
    حرف دل همست ولی خب نمیشه که منتظر نشست
    مسولین باید یه کاری بکنن و الان هم به دنبال گرفتن حق باشن
    کم کلهگنده که نداریم!
    ما هم برای آینده تلاش میکنیم
    حتما سر میزنم
  • رضوی - بچه ی افغانی
  • ببین مخاطب های تو همه از قشر جوان جامعه هستند
    ولی لحن نوشته طوری بود که انگار پشت تریبون هستی و داری برای افراد فوق لیسانس بالای 60 سال داری حرف میزنی... البته حرفات حرفای خوبی بودا... ولی هر کسی که شروعش کنه حاضر نیست تا آخرش بخونه... 
    بابا یک کوچولو قابل هضم تر... شفاف تر...


    بیا سعی کنی ناراحت نشیم از نظرات دیگران....
    ولی اگر ناراحت شدیم یه چک بخوابونیم زیر گوش طرف که دیگه از این غلطا نکنه
    پاسخ:
    چشم ما قابل انتقادیم
    از این پس بیشتر دقت میکنیم
    شاید جو گیر شدم!!!
    در کل من خودم به این طور متنها هم علاقه دارم !و میخونمش
    در ضمن خطاب من بیشتر به قشر مسوله
    شاید گذرشون افتاد
    دیگه اینکه حرف دله و یهو میاد !
    دقت نکرده بودم به اینش
    ممنون بابت انتقادت تو مطالب بعدی سعی میکنم رعایتش کنم!
  • رضوی - بچه ی افغانی
  • اگر از مصرف کنندگان حافظه های فلش USB هستید، همین حالا آن را به کامپیوتر وصل کنید، اطلاعات لازم را روی هارد کپی کنید، بعد از طریق مای کامپیوتر روی فلش کلیلک راست کرده و گزینه ی فرمت را انتخاب کنید. قبل از کلیک روی تایید فرمت، در بخش label شماره همراه موبایل تان را بنویسید تا نام فلش تان به شماره همراه تان تغییر کند. در این صورت اگر جایی در محل کار یا دانشگاه فلش را جا بگذارید و آدم درست کاری آن را پیدا کند، به راحتی می تواند با شما تماس بگیرد و فلش را به شما بازگرداند. به هر حال کاچی به از هیچی!

    وبلاگ من به روز است.
    طولانی تر از طولانی
    پاسخ:
    ممنون داداش
    چقد جالب
    ولی شماره میزاریم دوستان بهمون میخندن و شکی یکنند و میگویند میخواهی از این طریق شماره رد کنی
    خخخخخخخخ
  • رضوی - بچه ی افغانی
  • مسئله ی انفجار گوشی ها دلایل زیادی دارد که خیلی از آن ها هنوز اثبات نشده . اما اگر دل تان نمیخواهد خدای ناکرده مجروح و مصدوم بعدی یکی از این انفجار ها شما باشید، بهتر است این نکات را رعایت کنید.
    گوشی تان را شب ها و زمانی که حواس تان به آن نیست به شارژ نزنید. حتی اگر گوشی به شارژ نیست، هنگام خواب آن را نزدیک بدن و خصوصا سرتان قرار ندهید. زمانی که گوشی در شارژ است با آن صحبت نکنید. خصوصا اگر مثل آیفون 5 بدنه فلزی دارد. ترجیحا نگذارید که گوشی بیش از حد در شارژ باشد. زمانی که شارژش پر شد، شارژر را جدا کنید. اگر گوشی خیلی داغ است، با آن کار نکنید. اگر همیشه گوشی تان داغی غیر طبیعی دارد، پی قضیه را بگیرید و سراغ تعمیرش بروید. اگر به دلیل صرفه جویی مادی اغلب جنس غیر اصل می خرید، در خرید گوشی و خصوصا باتری آن اصلا چنین تصمیمی نگیرید. اتفاق یک بار می افتد.

    وبلاگ من به روز است.
    به نیت شادی تو.
    پاسخ:
    خیلی ممنون داداش میام
    مساله خوبی رو مطرح کردین من که تا حالا رعایت کردم از بقیه دوستان هم میخام رعایت کنن
    خیلی ممنون از شما دوست عزیز که اطلاع رسانی کردین
    سلام داداش اره نظر ابی که رفیقمه‏ رجبی رو هم میشناسم ولی از هزاره اگه خانم هزاره باشه میشناسم وگرنه نه .بلی لینک هم میکنیم شما منو با عنوان کامل وبلاگم پیوند بزنید
    پاسخ:
    سلام
    بله
    دوستان با من تو طرح ضیافت بودند و خیلی خوش گذشت
    آقای هزاره رو هم که  نمیشناسین ولی رجبی و نظر آبی میشناسدش
    شما با افتخار لینک شدید
    to bazm msle sag har jeld avaz kardi bisharafffffffffffffffffff
    پاسخ:
    ببین داداش درست صحبت کن
    من شما رو نمیشناسم و نمیدونم چرا اینطور با من صحبت میکنی
    این آی پی شماست و از ایران هم هست
    188.34.197.209
    کاری نکن شکایت کنم از این توهیناتون

    سلام معترض عزیز ...
    تبادل لینک با شما برای ما افتخاره داش ...
    دارم وبلاگت رو میخونم نظر رو خواهم داد به زودی
    پاسخ:
    ممنون
    شما هم با افتخار لینک شدی
    ههههه
    یعنی تو افغانستان اونقد تبعیض بین هزاره ها و بقیه ملیت ها میذارن؟؟؟؟؟؟؟؟
    به نظر من که حال و وضع شما خیلی بهتر از ماست.همیشه و در هر زمینه ای موفق هستید و خیلی هم اتحاد دارید
    پاسخ:
    سلام
    شما نمیدونین هزاره چی کشیده تا به اینجا رسیده ولی هنوز هم حقش پایمال میشه
    ما همینقدر که عزت داریم رو مدیون رهبر شهیدمون ایت آلله مزاری هستیم
    شما چه میدونین از دردهای ما
    تو کشورم دانشگاهها رو برای جلوگیری از پیشرفت هزاره سهمیه بندی میکنن و تو ادرات و .... هزاره رو به خاطر نژادش کار نمیدن و...
    تو همین سفارتمون تو ایران از بین حدود 90کارمند یکی دو تا هزاره هست!!!
    چیزهایی وجود داره که اگه بشنوین برامون زار زار گریه میکنین
    حالا هم حق انتخابات رو به ما مهاجرین هزاره نمیدن!!!!
    میترسن از پیشرفتمون
    سلام دوست من وب زیبایی داری با مطالب خواندنی...برایت آرزوی موفقیت می کنم در ضمن من شما رو لینک کردم...ممنونم از حضورت...
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    شما هم با افتخار لینک شدین
    وب پرمحتوایی داری معترض
    لینکت کردم با افتخار
    پاسخ:
    خواهش میکنم ترنم خانم
    شما هم با افتخار لینک شدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی