اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

نام این وبلاگ"پویندگان علم و دانش و راه حقیقی زندگی"است

در این وبلاگ سعی داریم با هم فکری و تعامل نظر با یکدیگر و  در جهت رشد عقلی و به دست آوردن علم و دانش و پیدا کردن راه حقیقی زندگی و مبارزه با بی سوادی . ظلم و تبعیض و غیره...قدمی به سوی فردایی بهتر برداریم .

باشد که وظیفه مان را در قبال امام و سرور عالمیان حضرت حجت(عج) تا حد امکان انجام دهیم  و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده و به آنچه باید و نه (مصلحت) بپردازیم.

در واقع سعی داریم با قدمهای کوچکمان راه دور و دراز فردا را پیش بگیریم و حرکت کنیم و برای اینکار از هر گونه همکاری و حمایتی به گرمی استقبال میکنیم.

پس اگر کسی قصد نویسندگی در این وبلاگ را دارد میتواند از طریق نظرات یا ایمیل (در قسمت پروفایل نویسنده) اعلام آمادگی کنند تا برایشان حساب کاربری باز کنم.یا میتوانید با عضویت در تالار گفتمان سایت ما را یاری کنید.

قابل ذکر است که ما به هیچ حذب و جناح سیاسی متعلق نمیباشم و افکارمان کاملا شخصی و با جنبه (اعتراض دو ستانه)  یا همون انتقاد میباشد وهیچ گونه جسارتی نسبت به کسی نخواهیم کرد .

از دوستان مخالف نظرات هم برای مناظره استقبال کرده و از راهنماییهایشان کمال استفاده را  خواهم برد .

با تشکر از مراجعینی که ما را چند صباحی قابل تحمل میدانند...

الهم عجل لولیک الفرج..

چرا من معترضم!؟

 

شما  هم میتوانید برای صفحه اصلی مطلب ارسال کنید

البته در ارسال مطلب توجه کنید که عمدتا مربوط به مسائل اجتماعی و آخرالزمان باشه

با رعایت ادب و احترام مطالب طنز و شادتون رو هم پست کنید

با تشکر فراوان از حضورتون

ایمیل :motarez@chmail.ir

توجه توجه توجه

به خاطر چند شخص مریض و مزدور  که میخان نام اعتراض سیتی رو تخریب کنن و به مقاصد شوم خودشون از جمله ایجاد تفرقه بین قومیتها و مذاهب مختلف برسن تاکید میکنم به جز این وبلاگهایی که پست اول معرفی کردم من وبلاگی ندارم و هیچ مسولیتی رو به عهده نخواهم گرفت اگه شک داشتین بهم پی ام بدین تا ثابت کنم

عاملین این توطئه و تفرقه افکنی هم به زودی به دست قانون خواهند افتاد

اقدامات اولیه صورت گرفته

به امید نابود شدنشون

در ضمن اگه تو وبتون نظری مشکوک با نام من دیدین باور نکنین اول پیگیری کنین

این شخص کثیف خیلی آدم منافقیه هر کاری میکنه

نظرات  (۷۵)

سلام دوست عزیز
سوالی داشتم شما تو وبلاگ من نظر گذاشتید؟
اگر نذاشتید کسی داره از اسم و ادرس شما سواستفاده می کند
لطفا اطلاع بدید ممنون
پاسخ:
سلام
بله خودم بودم
البته قسد ندارم بحثی کنیم که کسی سو استفاده کنه
انتقاد دوستانه بود

سلام وطنداری محترم وبلاگی مقبولی دیرین لینک شدین قدر خوبشی استه البت اگر وقت داشتوم سر میزنوم وقتمه قدر پره وگرنه میامدوم ثبت نام میکدوم شمو آپ کدین سر میزنوم با افتخار
پاسخ:
خواهش خوار
شما هم با افتخار لینک شدین
  • ღܓܨ افغانستان قلب جهان ܓܨღ
  • سلام

    با افتخار لینک شدید.....

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • ♥●•٠ ♥●•ریحانه جون♥●•٠ ♥●•
  • سلام

     

    من موندم کجا نظر بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    کدوم آپ جدید بود؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

     

    :-o

    پاسخ:
    پست اول و دومم که ثابتن
    سوم و چهارم جدیدن
    داداش لینگ شدید لینگم کن یادت نره. مطالبم عالی بود
    پاسخ:
    آقا ممنون
    ولی لینگ شدن یعنی پرت کردن !!!!
    شما هم با افتخار لینک شدین
    ممنون نظر لطفتونه باز هم سر بزنین

    ممنونم.

    تا بعد...

  • ساره دخترافغان
  • به من خبر دادن 
    شما هم یکی  از افرادای اون اشرفی هستید 
    راسته ؟؟؟
    زودباش اعتراف کن 
    تا ندادمت دست اون ادما!!!
    ههههههه
    پاسخ:
    اون اشرفی دقیقا کیه!؟
    کی در مورد من شایعه کرده!؟
    دقیقا منو میخاین دست کی بدین!؟
    این خوبه یا بد!؟
    سلام داداش خوبی؟
    بابامن این همه تو تالار کبوترابودم بهم سرهم زدی بازم بم میگی آبجی؟
    پاسخ:
    ا ببخشید نشناختمتون همون داش مجنون خودمون ها!؟

    ممنون که به وبلاگم سر زدی ... عیدتون مبارک ...من شما رو لینک کردم شما هم میتونین منو لینک کنید...در ضمن یادتون نره که خداوند در قران چی گفته ...امروز اگه  به هرکشوری یا قومی ظلم بشه تقصیر خودشه خدا گفته ما به شما اراده دادیم وسرنوشت شما دست خود شماست ..اگر به ما ظلم شداین ابتدا ما بودیم که از خود دفاع نکردیم وقدرت بازدارندگی از خودت نشان ندادیم پس در درجه اول ما مقصریم وبعد کسانی که در ظاهر رهبر جهادی خوانده میشدند و  خون هزاران انسان بیگناه رو پایمال کردند من خودم به تاریخ افغانستان خیلی واردم من چیزهای رو میدونم که کمتر کسی در سن من میدونه من  از  مقاومت میر یزدان بخش تا حمله عبدالرحمانو وعملیات افشار در کابل مطلع هستم  اما امیدوارم کشورم  روزی رنگ اتحاد رو ببینه مثل اتحادش در برابر ابر قدرت انوقت اتحاد جماهیر شوروی .....به من سر بزن باتشکر  مدیر وبلاگ

    afgboy2013

    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    خیلی ممنون
    شما هم لینک شدید
    خیلی خوبه که اطلاعات تاریخی دارین و بهتره حق رو به نمایش بزارین تا همه بفهمن تو گذشتشون چه تفکری حق بوده و چه تفکری باطل
    بله قرآن گفته سرنوشتتون در دست خودتونه ولی خب ما تو تاریخمون اشتباه زیاد کردیم از نژاد پرستی و نسلکشی تا عدم اتحاد و جهل و ...
    به فکر فردا باید بود و تفکر درست و سازنده رو گسترش داد تا دراینده گذشتمونو تکرار نکنیم
    منتظر اطلاعات خوبتون هستیم
    عیدشماهم پیشاپیش مبارک داداش
    نه دیگه داداش فهمیدم با کلاس شدی بزا به دختریخی بگم حالتو بگیره؟
    داداش با افتخاررررررررررر
    لینک شدی
    پاسخ:
    ممنون
    آها فهمیدم همون داش احمد خومون هستی!!!
    عیدت حسابی مبارک داداش
    ممنون

    ممنونم.

    عید شما هم پیشاپیش مبارک.

    خوش باشید.

    پاسخ:
    همچنین
    عید شما هم مبارک
    ممنون
  • ساره دخترافغان
  • بگیر اون وبلاگایی رو ک قبلا علیه بقیه نوشتی رو بگیر پاکش کن 
    تا بلخره درست شی
    اونقدم گند زدی ک نمیدونی دیگه جمش کنی
    واقعا ک
    پاسخ:
    دقیقا کدوم وبلاگو بر علیه بقه نوشتم
    یکم بیشتر توضیح بدین من اصلا از حرفاتون سردرنمیارم!!!
    من همین وبلاگ و وبلاگ رزبلاگم که تو لینکها و تو پست اول هست دارم و بس
  • دختردیزنگی
  • س بیسیارتشکرازحظورتون خوسحال میسم با تبادل لینک

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    شما با افتخار لینک شدید
  • محمد امیری
  • مرسی که اومدی.

    ممنونم.

    شاد باشی.

    در خود نگاه میکنم که ببینم خطا کجاست....
    بعد از کمی تامل و سکوت پی می برم...
    " آنجا که خالی از خداست"
    پاسخ:
    خیلی زیبا بود
    ممنون
    با افتخار لینک میشید :)
    پاسخ:
    شما نیز ...
    اقای بهروز نامی که نظر دادین
    لطفا احترام خودتونو نگه دارین
    من اصلا اون شخصی که فکر میکنین نیستم
    حالا خودتو بکش
    من همینیم که خودمو معرفی کردم
    اصلا هم با شخص مورد نظر شما ارتباطی ندارم
    وبلاگی هم به جز این و اون وبلاگ رزبلاگم ندارم و اصلا هم ضد ملیتی وبلاگ نمیزنم
    فقط اعتراضاتم رو به جامعه اینجا مینویسم چه به جامعه خودم چه به جامعه شما
    لطفا تو نظراتت شخصتتو حفظ کن
    هر حرفی میزنی نشانه شخصیت خودته و خودت لایق شنیدنشون
    محترمانه ازت میخام به من و وبلاگم کاری نداشته باشی
    همونطور که من هم دیگه با بیمنطقهایی مثل صاحب وبلاگ راهکار کاری ندارم
    بقیه وبلاگهایی هم که گفتی تو عرم سر نزدم


    و همین طور شخصی به نام ایتان
    من نتونستم تو وبلاگ خودتون نظر بزارم
    من هیچ ارتباطی با اون شخص مورد نظر شما ندارم
    یه غلطی کردم اومدم شما رو منطقی فرض کردم تا باهاتون بحث کنم نمیدنستم جلوی چشماتونو وطن پرستی محض گرفته و اینطور فحشها که در شان خودتون هست تحویل آدم میدین
    نمیفهمم شما منطق هم دارین!؟
    برای بار اخر ازتون میخام احترام خودتونو نگه دارین
    آنقدرعاشقانه زندگی کن که اگر روزی رازهایت فاش شد...بغض دنیا بشکند!
    پاسخ:
    خیلی ممنون

  • ♥●•٠ ♥●•ریحانه جون♥●•٠ ♥●•
  • سلام

     

    پروفایلمو میخوندی میفهمیدی مشکل عاطفی ندارم

     

    نوشتم که ازاین نوع نوشته ها فقط خوشم میاد

     

    ومینویسم وهیچ میشکلی ندارم!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    آها
    پس قضاوت زود هنگام مرا ببخشید

    سلام
    وب زیبائی دارین
    این هم وب های من
    (شما لینک شدین)
    abbaskhadem.blog.ir
    mokh92.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    شما هم با افتخار لینک شدید

    سلام دوست عزیز به من یه سر بزن تا صدای اعتراضت به راه های شهادت طلبی تبدیل شود

    نظر یادت نره

    پاسخ:
    سلام
    حتما
    سر میزنم
    فعلا اینجا یکم اینترنت محدوده از مشهد برگشتیم حسابی سر میزنیم

    به من سر بزن دوست عزیز ومرا در امر نیکی یاری کن

    پاسخ:
    حتما دوست عزیز

    شبا اِس میدادی: "مال خودمی"

    منم اِس میدادم: "مال اودمی"

    میگفتی خوابی یا بیدار...؟من خوابم نمیاد...!

    منم میگفتم مگه فکر تو میزاره بخوابم...!

    روزی بیس بار اس میدادی: "دوستتدارم"

    منم بیس بار میگفتم "دوستتدالم"

    وقتی قهر میکردیم، قبل از اینکه بخوابیم اِس میدادم:

    "آشتی نکردیماااااا"

    هنوز قهری...؟

     

    سلام. ممنون که سر زدی. ببخشید یه مدت نبودم.

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    .ما یه گروه ساده از پارکور هستیم که برای پیشرفت خوده مون باشگاه شخصی زدیم
    ما یه گروه تشکیل دادیم به نام گروه خیابانی فعلا باشگاهمون تجهیزات نداره ادرسم  طرف خیابان سلامت سمته شاه ابراهیمه  ولی باشگاه های زیادی وجود داره تو قم.

     .شرایط ثبته نام 25 تومن پول شهریه با یه بیمه ورزشی همین ادرس باشگاه هم  1000 متر بالا تر از هوتل خورشید بالا تر از پل حجت بقل دسشویی یه دره کوچیکه که بالاش 3 تا لامپ داره اگه خواستی برو.
    پاسخ:
    ممنون داداش
    زیاد وقت نمیکنم ولی اگه وقتم جایی داشت حتما سر میزنم
    سلام
    داداش اسم امام زمانو پیش نکش
     دیگه تو این جور مسائل که دم از فرقه گرایی و ... میزنی اسم آقا را پیش نکش
    خواهشا
    پاسخ:
    سلام
    منظورت رو نفهمیدم میشه دقیقتر توضیح بدی!
    آقا امام زمان بلاخره حلال تمام مشکلات آینده بشره
    پیش کشیده شده هست!
    و مدینه فاضله ای که تو روایات قولشو دادن به دست حضرت شکل میگیره!
    مشکل حرفای من کجاست!؟
    اصلا با کدوم قسمت حرفام مشکل داری!؟
    برادر kilkin منظورت رو باز نفهمیدم
    اول اینکه خصوصی نده یه چیزی میگی توضیحشو خصوصی میدی مردم رو کلشون علامت سوال سبز میشه
    دوم من از کدوم شخص نام بردم و ازش حمایت کردم!؟
    من اگه حرف از اتحاد میزنم منظورم اتحاده نه اینکه بزاریم حقمونو بخورن !
    این دو از هم جداست
    یعنی تفکر اتحاد یک طرفه معنایی نداره
    میشیم تو سری خور!!!!!!
    باز بیشتر توضیح بده!!!
    پاسخ:
    البته ببخشید اسمم عترض تایپ شد!!!
    همون معترض بخونید
    خخخخخخخخ
    سلاااااااااااااام داداش دیگه سرنمیزنیا
    پاسخ:
    سلام
    اینروزا خیلی گرفتارم
    سر میزنم غصه نخور
    سلام
    نه
    من الآن تو مسیر امام رضائم،
    پیاده روی
    پس فردا شب (جمعه شب) میرسیم مشهد
    پاسخ:
    خوش به حالت
    ما بلاخرهئ بعد 10 روز برگشتیم
    خیلی دلگیر میشی موقع برگشت
    برای ما هم دعا کن
    ما که نتونستیم پیاده بریم
    گروهمون برنامه های دیگه ای داشت
    برا ما حتما دعا کن
    نیازمندم در حد لالیگا
    سلام
    ما دیشب رسیدیم، ... وقتی گنبد رو دیدیم و به سجده افتادیم به یاد همه بودم...
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    هیییییییییی
    انقد دلم میخاد پیاده روی کنم تا مشهد
    قسمت نبود دیگه
    ممنون
    سلام
    داداش دیگه دیرب دیر میای سراغ ما
    پاسخ:
    سلام
    شرمنده یخوده گرفتارم!
    سلام
    وب خوبی دارین.
    مطالبتونم عالیه.
    موفق باشین.
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    نظر لطفتونه
    باز هم سر بزنین
  • ړیحاכּﮧ جۅכּ
  • -_- خیــلی طوفـــانیه دریــــا امشبــــ ، مگـــه موجــا تورو با کـــی دیدنـــ ؟؟؟ -_-
    وقتـــی بـــاهـــام بـــود ...
    بهـــم میگفـــت : نتـــــرس ! مــــن کـــه باهـــاتــــم ...
    ایـــن اواخــــر کـــه میدونـــســـت میخـــواد بـــره ...
    میگــفـــت : نتـــــرس ! تنهـــایی کــــه تــــرس نـــداره .... :((((

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    سلام اول مرسی بابت وقتی نبودم بهم سرزدی

    +شرمنده دیر برگشتم ازمسافرت غیر مشهد قم وتهران و زنجان هم رفتم براهمین طول کشید

    +ایشالا غیبتمو جبران میکنم وآپــــــــــــم
    پاسخ:

    سلام

    خواهش میکنم

    امیدوارم برا ما هم دعا کرده بشاشین

    با دعا برای امام زمان برای همه ی امتش دعا میکنین

    همیشه اینکارو بکنین

    خواهش میکنم

    سلام
    همه باهم در کنار هم حرکت خواهیم کرد تضاد هایمان مانع نشود
    پاسخ:
    سلام
    جمله قشنگ ولی مبهمی بود!!!
    به هر حال ممنون
    سلام.
    به شمامیلاد امام رضا و خواهر ش را تبریک می گویم.
    از مطالب ارزنده شما بهره مند شدم.
    «قلب های غریبان را کربلایی می کند!
    درون آدمیان را خدایی می کند!
    پراهن یوسف چشم های یعقوبان را بینای می کند!
    گویند: که راه کربلا گر بسته است مشهد الرضا(ع) کربلاست!»
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون بر شما هم تبریک باشه ای میلاد مبارک
    انشالله آقا حاجات هممون رو بر اورده کنه
    با سلام دوست گرامی.
    شما در بخش مهمانان مشعل قرار گرفتید به امید اینکه از سوی شما نیز صورت گیرد.
    با تشکر.
    پاسخ:
    سلام
    حتما دوست عزیز
    سلام داش معترض
    وب خوبی داری
    به ما هم سری بزن خوشحال میشیم
    پاسخ:
    خواهش میکنم داداش
    شما هم وبتون زیباست
    انشالله موفق باشین
    سلام دوست من.. شما واقعا لطف دارین بله من خواهر دختر هزاره هستم....ایرانم و دانشجوی تهران....خیلی دوست دارم که در این انجمن ها فعالیت داشته باشم و لی متاسفانه وقت اجازه نمی دهد ولی تلاش می کنم که عضو شوم ....اما هر چه سعی کنم به پای فعال بود خواهرم نمی رسم.... ممنونم از حضورتون در وبم....موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام
    خوشبختم
    شکسته نفسی میفرمایید
    خواهش میکنم
    شما هم موفق باشید
  • 2ختر افتاب
  • سلام اره دختر داییشم. دختر عمه ش هم هستم.شما کجا دیدینش؟کاشونی هستید ؟رنگشم که نگفتید؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    خوشبختم
    نه من تو قم دانشجو هستم
    خانم یخی و رها خانم رو تو نمایشگاه عکس نیمه پنهان دیدم
    ولی مینا خانم را نمیشناسم
    رنگشم گفتم مهم نیست!
    ممنون سر میزنین
  • 2ختر افتاب
  • راس میگی به من چ که چه رنگیه؟؟من بالا رو خوندم ولی دلیل قانع کننده ای برای اسمتان(معترض)پیدا نکردم.وب جالبی داری.موفق و مویدباشید.
    پاسخ:
    ناراحت نشین
    من به خودم قول دادم خودمو تو وب معرفی نکنم!!!
    من به جهان پر از ظلم اعتراض دارم
    خلاصه مطلب اینه!!!
    از اول که وب راه انداختم با خودم گفتم منتظر بزارم اسمشو
    چون میدونم آخر دنیا باید به دست حضرت حجت مشکلاتمون حل بشه
    ولی هر چی فکر کردم دیدم مشخصات یک منتظر واقعی رو ندارم این شد که معترض گذاشتم اسمم رو
    خیلی ممنون نظر لطفتونه
    دانستن جرم کمی نیست…

    وقتی که…

    بدانی و عمل نکنی...

    بدانی و بگذری…

    بدانی و نادیده بگیری…

    بدانی و بشکنی…سلام داداش امیدوارم ناراحت نشده باشی که چن وقت نبدم
    نشدبیام داداش سرکاربودم
    پاسخ:
    سلام داداش
    عیبی نداره
    موفق باشی همیشه
  • مرجع دانلود نوحه های افغانستانی
  • سلام
    شما هم با افتخار لینک شدید.
    لطفا یا ما را با نام مرجع دانلود نوحه های افغانستانی لینک کنید. یا کد لگوی ما را درون وب خود قرار دهید. در هر صورت از لطف شما سپاسگزارم.
    خاوری
    پاسخ:
    شما با افتخار لینک شدین[گل]
  • جانی دلینجر
  • سلام

    منم معترضم .

    به یک بیت شعری که اول نوشتی معترضم .

    مصرع دومو اشتباه نوشتی .
    پاسخ:
    سلام
    ممنون بابت این نکته بینی
    من از همه معذرت میخام
    سلام دوست من باشه بش می گم...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    آپ باحالی بود.
    ممنون که خبرم کردی.
    اگه دیر د شرمنده.
    پاسخ:
    نه داداش دیر چیه
    ممنون
    سلام داداش
    بیا یه کن اعتراض کن با هم بحث کنیم
    منتظرتم
    پاسخ:
    سلام
    واستا اومدم
    سلام داداش حالا کیو بزنم؟
    پاسخ:
    سلام دادش
    فعلا قلاف کن در رفته
    اومد خبرت میکنم!!!
    سلام
    بیا بریم صحرای غدیر رسول الله سخنرانی دارد در مورد امر بسیار مهمی حرف دارد خداگفته اگه این را نگی اصلا به وظیفه رسالتت عمل نکردی!!!! منتظر شما هستم
    پاسخ:
    سلام برادر
    حال و احوال
    خوبی
    حتما اومدم واستابا اجازه لینکت کردم
  • مرتضی مرادی
  • درود خداوند بر معترضان عزیز مخصوصا پیر ارشدشان.

    ما هم همراه شما اعتراض می کنیم به این نظام ظالم جهانی .
    ------------------
    +امروز اون شیرنی خیلی مزه داد.
    پاسخ:
    به داش مرتضی
    خوبی
    راه گم کردی!؟
    ممنون
    شما معتر اشدین داداش
    خوشحالم که خوشتون اومد
    دست بانیش درد نکنه
    کلی چسپید
    سلام داداش همچنین شرمنده دتم بندبود چن روزی
    پاسخ:
    سلام 
    چه شرمندگیی داداش 
    انشالله حالت خوب باشه
  • بامیانستان
  • سلام
    لینک شدین
    وب خوبی دارید آورین آقا معترض همیشه به اعتراض خود ادامه دهید
    پاسخ:
    سلام 
    شما هم با افتخار لینک شدین 
    ممنون 
    حتما
    سلام با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    سلام
    شما نیز با افتخار لینک شدید
  • ریحــانه جون
  • ♖♘♗♕♔♗♘♖
    ♙♙♙♙♙♙♙♙
    ╗════════╔
    ║▀▄▀▄▀▄▀▄║
    ║▀▄▀▄▀▄▀▄║
    ║▀▄▀▄▀▄▀▄║
    ║▀▄▀▄▀▄▀▄║
    ╝════════╚
    ♟♟♟♟♟♟♟♟
    ♜♞♝♛♚♝♞♜
    مـــات شــدم از رفـتنت هیــچ مـیز شطـرنجی هـم در مــیان نـــبـود ! ایـن وســط فــقط یـک دل بـــود ...کـه دیگــر نـیست ...!!!.

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    آپم
    سلام
    منتظر نگاه و دیدگاه شما گرامی هستم
    پاسخ:
    سلام 
    واستا اومدم داداش
    r-kazemzadeh.ir
    پاسخ:
    عجب!
    از اینا نداشتیم
    که حال داریم!
  • یه افغانی
  • سلام خسته نباشی بابا فعال بابا شاعر
    من حالم خرابتر از توئه دارم دیونه میشم تا حالا کسی بهت خیانت کرده؟؟؟ یکی به دادم برسه
    پاسخ:
    سلام داداش
    ممنون
    بیا \یش خودم
    با روانشناسی سرحالت میارم!!!

  • کلاه قرمزی (:
  • جاذبه ی سیب آدم رابه زمین زد وجاذبه ی زمین سیب را!
    فرقی نمیکند
    "سقوط" نتیجه دل دادن به هرجاذبه ای غیراز خداست..
  • کلاه قرمزی (:
  • کوتاهترین جمله برای بزرگترین آرزو:
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    الهم عجل لولیک الفرج
    آمین یا ربالعالمین
  • شایدقسمت این بود
  • سلام لینکم کن
    پاسخ:
    سلام 
    شما لینک شدین
    پر از اشکم،ولی میخندم به سختی.

    به قول فروغ که میگفت:

    شهامت میخواهد سرد باشی و گرم بخندی
    پاسخ:
    عجبزززززززززز
    مریدان گریبانها چاک کردند و..........
    شام مال خودت نمیخوام!
    پاسخ:
    چرا ناراحت میشین!؟
    تازه میخاستم شام این هفتمو هم بزارم!
    حالا نمیخورین نمیزارم!!
    خخخخخ
    سلام. ببخشید دیر به دیر میام. درسها زیاد شده. ممنون که سرزدی داداش خوبم.
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم 
    درکت میکنم 
    منم درگیر درسم 
    خواهش میکنم
  • الدراگون
  • سلام
    آپم
    پاسخ:
    سلام
    واستا اومدم
    از حرف مردم دلگیر نشو،بعضی ها نیش زدن طبیعتشونه!سالهاست به هوای بارانی میگویند:
    هوای خـــــــــــــــــــ ــــــــ ــــــــــــــــرابــــــــــ....[ناراحت]
    پاسخ:
    بسیار زیبا
    مواظب خودتون باشیدبااین همه دشمن میخواین چیکارکنین؟به هرحال یه لحظه یادقضیه های پلیسی افتادم.اپم خوشحال میشم سربزنید.
    پاسخ:
    حتما 
    دیگه چه میشه کرد از دست این آدمهای دو به هم زن و مزدور 
    واستا اومدم
    سلام شما هم با افتخار لینک شدید.
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    ماشالله
    چقدر کامنت
    به منم سری بزن
    پاسخ:
    خیلی ممنون 
    چشم 
    واستا اومدم
    سلام ممنون می شم اگه به وبلاگم بیای .نظر یادت نره .ایول .بای
    پاسخ:
    سلام
    ممنون میشم لینک کامل وبلاگت رو بزاری 
    ایول به ولت :)

  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام بر شما دوست عزیز
    اگر خون ایرانی در رگ هایت جریان دارد، لینک زیر را نگاه کن و نظرت خودت را به عنوان یک ایرانی درباره ی آن بیان کن.
    http://parsisampad.blog.ir/post/107
    در صورتی که مایل به تبادل لینک هستید در بخش نظرات وبلاگ بنده عنوان کنید.
    موفق باشی و سرافراز - یا حق
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز 
    من افغانستانی هستم ولی درکتون میکنم 
    یه دستهای پشت پرده ای وجود داره تو جهان که همیشه دنبال کوبیدن اقوام مختلف هستن تا اونها رو نیازمند به خود نگه دارن ! و استعمار کنن! استعمار اقتصادی و نظامی و....
    معماری جهان رو به گونه ای میچینن که انسانها برده ی آنها شوند !
    ما افغانستانیها هم از این مساله به طور نظامی و اقتصادی در حال ضربه خوردنیم !
    باید تلاش کنیم و مبارزه و در عین حال برای فرج مولا صاحب الزمان عجل الله فرج دعا و تلاش کنیم .
    شما با افتخار لینک شدین 

  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و درود بر شما دوست عزیز
    میلاد با سعادت امام باقر (ع) را به شما تبریک عرض می نماییم
    با مطلبی درباره ی مجسمه ی آزادی آمریکا در خدمت شما هستم!
    لطفا آن را مطالعه کرده و نظر خود را در رابطه با آن بیان کنید.
    موفق و پیروز باشید
    عرفان اقوامی - پارسی سمپاد
    یا علی (ع)
    http://parsisampad.blog.ir/post/111
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز 
    تشکر 
    حتما 
  • بهروز مهرگان
  • سلام برادر افغان متاسفانه احمد اشرفی پانترک احمق وبلاگ جعلی ساخته که از جانب من به شما هم توهین کرده و متاسفانه دیدم به اشتباه برای اون تجزیه طلب احمق نژادپرست کامنت گذاشتی گفتم که مطلع باشی فحاش من نبودم
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام 
    تشکر 
    میفهمم 
    روش کار این نژاد پرست گل آلود کردن آب و همچنین از بین بردن اعتمادها بین بلاگرها از نژادهای مختلفه !!!
    تفرقه میندازه
    خدا خودش این چنین آدمها رو به جزای عملشون میرسونه 
    تشکر برادر
    سلام ب منم سربزنید
    پاسخ:
    سلام 
    حتما
    سلام اپم شماکه دیگه اپ‌نمیکنید.
    پاسخ:
    سلام 
    یه مقدار سرم شلوغه 
    بیشتر تو انجمن فعالیت میکنم 
    سلام داش معترض کجاهی خبرت نیست.شمارمه 09335587724
    پاسخ:
    هستم
    در دیار کفر
    سلام وبلاگتون رو خوندم بسیار مطالب عالی و مفیدی بود واقعن لذت بردم از خوندنشون اما این کامنت شما با حرفای شما با عقاید شما که از وبلاگتون به دست آوردم برام قابل هضم نبود این کامنت رو شما گذاشتید با شمارتون ؟؟؟؟؟
    سلام اجازه میدی بیام توی خلوتگاهت و لینکت بکنم؟ اگه دوست داری بیشتر لینکت بکنم باهام تماس بگیر 09356674419
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز 
    تشکر
    اون کامنت که گفتین من نزاشتم 
    یکی هست میخاد منو خراب کنه !
    اون اصلا شماره من نیست !
    اگه زیادی مزاحم شد ازش شکایت کنین !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی