اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

وطنم دوباره اینک تو و شانه های پامیر

بتکان ستاره ها را که شود سحر فراگیر

بتکان ستاره ها را که ستاره های این شهر

همه یادگار زخمن همه یادگار زنجیر!

 

 

 

سلام دوستان 

امروز یکی از بهترین دوستانم از پیشم رفت !رفت به سوی جایی که به آن تعلق داشت تا باقی عمرش را به اعتلای خاک پاک وطن اختصاص دهد.

هم ناراحت شدم و هم خیلی خوشحال !ناراحت از اینکه دوست عزیزم (dns) از پیشم رفت و خوشحال شدم از اینکه افغانستان عزیز یک پسر غیور و متخصص در زمینه سیسکو و هک و امنیت خود را از سرزمینهای هجرت پس گرفت .باشد که برای ساخت وطن عزیز مان مفید باشد .

 

اما با کمی تفکر به سوالی در ذهنم رسیدم که پاسخش را شاید هیچ کس نداند!!!

چرا و به چه جرمی ما باید مهاجر باشیم و مهاجر زندگی کنیم و در کشور خودمان هم هویتمان در هاله ای از ابهام باشد به جرم هزاره بودن!!!

از میان دوستانم که در ایران بودیم تعداد اندکی به وطن برگشتن و تعداد زیادی روانه دیگر کشورها شدند و تابعیت سوئدی و آلمانی و ترکیه ای و فرانسوی و کانادایی و .... گرفتن که دلم برای تک تکشون تنگ شده و شاید تا سالها و شاید هیچ وقت دیگر نتوانم آنها را ببینم .وقتی به این سرنوشت فکر میکنم از تمام عوامل آن جداییها مانند وهابیت خبیث عربستانی و پاکستانی که آتش جنگ در کشورم انداخت !شوروی سابق که آن زمانها کشورم را نابود کرد!جهل و نادانی که طالبان نوکران وهابیت به ارمان اوردند و جنگهای داخلی راه افتاد!سرکرده های ضعیف النفسی که ملت را به مقداری قدرت با غربیان تشنه ی قدرت معامله کردند و میکنند و ....بدم می آید و دل داغدارم رو با امید فرداهای بهتر تسکین میدهم .

خلاصه کلام را همه ی مهاجرین میدانند و نیاز نیست بیشتر از این داغ دلها را تازه کنم .ما روزی باز خواهیم گشت و انتقام این جداییها را از تمام این عوامل خواهیم گرفت . به امید آن روز ....

اما یادی کنم از دوستانی که این سرنوشت از من جدا کرد !
دوست عزیز ع م معروف به (dns) که امروز به وطن بازگشت و دوست عزیز احسان امیری و دوست عزیز باقر هر کجای افغانستان هستین موفق و سلامت باشین .

دوست عزیز مصطفی و مرتضی فتاحی چه دورانی رو تو دبیرستان و همسایگی هم در تهران گذراندیم .هر کجای آلمان هستین موفق و شاد باشین.

دوست عزیز یاسر که چند ماهی در کارگاه خیاطی باهم کار کردیم و تازه آدرس فیس بوکت رو پیدا کردم و دوست عزیز مرتضی محمودی که تو هم در کارگاه خیاطی بودی هر کجای المان هستین شاد و خرم باشین.

دوست عزیز عادل رضایی و رحیم رجبی که به لطف خدا آدرستون رو توی فیس بوک پیدا کردم و دوست عزیز و همیشگیم سجاد شیرزاد و رمضان که سالها باهم رفیق و هم تیمی بودیم همگی هر جای سوئد هستین شاد و خرم و موفق باشین.

دوست عزیز آقا عتیق هر جای فرانسه هستی خوش و خرم باشی.دوست عزیز اقبال هر کجای کانادا هستی خوش و سرحال باشی.

دوستان دیگر عبدالله عیان زاده و فواد امیری و ....که ممکن هست در این لیست جا افتاده باشین ولی هیچ وقت از خاطرم نخواهید رفت هر کجای جهان هستین شاد و موفق باشین.

هیییییییییییی

کاش روزی دیگر همگی در کنار هم در کشور عزیزمان باشیم!

نظرات  (۵)

من فقط به هوای بچه های کوچولو میخام شوق رفتن به اونجا رو دارم
بچه های پاک و معصوم و بی گناه
پاسخ:
به افغانستان؟
با سلام و عرض ادب؛ از وبلاگ وزین شما بازدید کردم و از تنوع مطالب شما لذت بردم، اگر افتخار دهید از شما دعوت می کنم که از وبلاگ ما هم دیدن بفرمایید.
واگر نظری داشتید حتما بدید ومارا در بهتر ساختن ان کمک کنید
باسپاس
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون 
شما لطف دارین 
حتما خواهم آمد
باسپاس فراوان ازحضورسبزتون
متشکر
چشم حتما خبرخواهیم داد
پاسخ:
یه دنیا تشکر
  • اوای وطن (زهرا)
  • خوش به حالشون به امیدروزی که مام دست پربرگردیم.
    پاسخ:
    بله به امید اون روز
    سلام برادر حالت چطوره از روزی که اومدم انقد سرم شلوغه که خدا میدونه اصلا فرصت نشد بیام وب گردی . امروز یه نیم ساعت بیکار شدم گفتم بیام اعتراض سیتی ببینم اوضات چطوره
    اقا اینقدر ما آش دهن سوز نیستیم آ.
    ان شالله همه گی دوباره دورهم جمع شیم
    پاسخ:
    سلام 
    چطوری خوبی؟
    کارا رو به راهه؟
    شما از آش دهنسوز هم اونورتری داداش
    انشالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی