اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

توجه توجه توجه لطفا اعتراض کنید !

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ق.ظ

 توجه  توجه توجه لطفا اعتراض کنید !
____________

توی فیسبوک یه پیجی هست با عنوان گفتگوی دوستانه شیعه و سنی 
چند روزه رفتم ببینم چه خبره و کلی هم باهاشون بحث کردم و متوجه شدم که زیاد هم دوستانه نیست و بانیانش قصد دارن با جو سازی بر ضد تشیع و اضافه کردن تفکرات افراطی وهابیت به تفکرات دوستان اهل سنت به اهداف کثیف خودشون برسن .
اونا اینکارو با پست کردن شبهات موجود در مورد تشیع و همچنین اجازه ندادن به دوستان شیعه برای پست کردن مطالب خودشون و همینطور با تمسخر و توهین در کامنتها سعی میکنن دو کلوم حرف منطقی رو هم کمرنگ کنن !!!
من چند بار پست گذاشتم و تایید نکردن و چند بار در حد توانم به شبهاتشون پاسخ دادم و باز هم پشت سرش بحث رو پیچوندن !
البته اضافه کنم که همشون به این صورت نیستن و برخی دوستان اهل شنت ساده هم تو بازی اونها غرق شدن و با جو سازی موجود تفکرشون عوض میشه !
کم کم دارم درک میکنم کافر بودن شیعه چطور در ذهن برادران سنی نقش میبنده و گروههای تکفیری داعش و النصره و... پدید میاد و جنگها به راه میفته و ...

نمیدونم شاید عاملان این تبلیغات نا برابر خود صهیونیستها باشن و اینها رو تغذیه کنن 
و البته نمیخوام جنگ بین شیعه و سنی راه بندازم چون کاملا طرفدار بحث منطقی و با شرایط برابر هستم و مخالف توهین و تمسخر و ....
از دوستان خواهش میکنم در راستای دفاع از تشیع و دفاع از اسلام این صفحه ها رو دیپورت کنن و در حد توانشون با منطق کامل و بدون توهین جواب شبهاتشونو با ارجاع به آیات قرآن بدن 
این کار شما همون جهاد در راه خدا هست و این کار شما باعث خواهد شد دو تا سرباز از جبهه های باطل کمتر شود و به پیشرفت دنیای اسلام کمک خواهید کرد و به طور جدی مشتی بر دهان صهیونیستها و دیگر مستکبران که عامل چنین حرکتهایی هستند میشوید 

فکر کنم از این پیجها بیشتر از این هم باشه 
با تشکر از درک بالای شما دوستان عزیز و احساس وظیفه تون 
به امید اینکه همه مسلمانان به ریسمان الهی چنگ زنند و رو به پیشرفت دنیوی و اخروی پیش بروند 
آمین یا ربالعالمین 

اینم لینک پیج مورد نظر 
لطفا نشر بدین لطفا

نظرات  (۳)

  • علیرضا دزفولی


  • سلام دوست عزیم

    من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی .هیچ چیز مثل این نیست که با یه مطلب زیبا تو هر زمینه ای دل بازدیدکنندگان رو بدست بیاری واقعا مطالبت زیباست.دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی ، نظرتو درباره اش بهم بدی و لایک هم بزنی ،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم آدرس وبم wrestling.blog.irهست خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی
    منتظرت هستم
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز 
    خوشحالم که مطالبم مورد پسنتدتونه 
    حتما سر خواهم زد 
    احسنت
    پاسخ:
    تشکر
    فکرکنم آدرس وبلاگ من را اشتباه لینک کردی نبی جان
    آدرس درست

    http://dhn.blogfa.com/

    http://hzarepayvand.blogfa.com/
    پاسخ:
    بله 
    معذرت 
    درست شد 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی