اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

دانلود سرود پاییز آمد

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۷ ب.ظ

دوستان به مناسبت فصل زیبای پاییز براتون سرود زیبای پاییز آمد رو میزارم دانلود کنین خیلی قشنگه منکه خیلی خیلی دوستش دارم

اینم لینکش

دانلود

برو حالشو ببر....

نظرات  (۸)

سلام
دانلودش کردم
خیلی قشنگ بود...
ممنونم
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
خوشحالم که خوشتون اومد
  • ܓღܨ افغانستانــ قلبـــ جهانــ ܓღܨ
  • سلام
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    خواهش
  • دختر هزاره
  • سلام بیرار گل
    اولشی بوبوخشی که دیر دیر جواب میدوم
    دومشی تشکر که امدی و نظر لطفته گفتی
    سومشی شعر خوبشی اشته تشکر
    چارمشی موفق و سربلند باشی
    پاسخ:
    سلام
    اولشی کی بخشیدوم
    دومشی کی خواهش وظیفه بود
    سومشی باز هم خواهش
    چهارم شی باز هم خواهش شما هم موفق و سربلند بشین
  • منم یک هزاره
  • سلام
    منم دانلودش کردم خیلی خیلی قشنگ بود منو برد به اون زمانا
    یاد بچگی هامون بخیر
    پاسخ:
    سلام
    بله خیلی قشنگه
    یادش بخیر
  • ܓღܨ افغانستانــ قلبـــ جهانــ ܓღܨ
  • پاییز امد و با خد سرما خوردی را آورد.
    پاسخ:
    چه دید بدی!!!!
    نه دادا
    پاییز خیلی فصل خوبیه
    من که خیلی دوستش دارم
    سرماش هم قشنگه
    خش خش برگهارو خیلی دوست دارم
    خیلی قشنگ بود
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    قابلی نداشت
    سلام دوست من زیبا بود ....
    موفق باشی.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    خوشحالم که خوشتون اومد
    شما هم موفق باشین
  • مداد رنگی
  • گاهی دلم می خواهدخودم رابغل کنم!

    ببرم بخوابانمش!

    دست ببرم لای موهایش ونوازشش کنم!

    حتی برایش لالایی بخوانم!

    وسط گریه هایش بگویم:غصه نخورخودم جان

    درست می شود! به جهنم.....

    اگرهم نشد به جهنم تمام می شود

    بالاخره تمام میشود!
    پاسخ:
    بهترین انتقام از زندگی شاد زیستن هست خواهر من
    امیدوارم مشکلاتتون حل حل بشن و شعراتون بوی شادی بدن
    میگم چرا نمیشه تو وبتون نظر داد!؟
    من به اکانتتون تو مورچه  هم پی ام دادم ولی جواب ندادین!
    مشکلی به وجود اومده!؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی