اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

ضیافت اندیشه!

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۹ ق.ظ

دوستان جاتون خالی دقه نود و شیش به ما زنگ زدن گفتن بیا تو طرح ضیافت اندیشه مشهد برای آتباع غیر ایرانی چند نفر انصراف دادن شما بیا!

ساعت 7 زنگ زدن گفتن ساعت 9 قطار از تهرانحرکت میکنه!

منم قم سر کرا یهو کارو ول کردم و کوماندویی دویدم سمت تهران دربست در بست دربست!!!!

19 هزار تومان خرج کردم تا ساعت نه و نیم رسیدم تهران و قطار پرید!!!

شانسه ما داریم !

ولی کم نیاوریدم یکی دیگه هم جا مونده بود به هر زحمتی شده کنسلی گیر آوردیم و با قطار بعدی رفتیم مشهد !

ضرر نکردیم تو دانشگاه فردوسی مشهد ساکن شدیم و حدود 200 نفر به مدت 10 روز مهمان نهاد رهبری که بانی این طرحه هستیم

دستشون درد نکنه حسابی

کلی محیط عالیه و برنامه های فرهنگی و دینی و اموزشی و مخصوصا ورزشی تمام ساعات روزمونو در بر گرفتن و امشب هم رفتیم زیارت امام رضا و برای همه کسایی که التماس دعا گفته بودن هم دعا کردیم !

امیدوارم یه روز شما هم به پابوس حضرت مشرف شین !

ادامه گزارشات رو هم شبهای بعد خواهم گذاشت

فعلا بریم لالا که به برنامه ها برسیم

نایب الزیاره دوستان هم هستیم.smiley

نظرات  (۶)

ای دهنشون سرویس به من که ساعت یک زنگ زدن گفتن ساعت پنج راه آهن باش بعد ساعت نه حرکت کردن.
پاسخ:
الان با مایی یا نیومدی!
خودتو معرفی کن کفشت کنیم
هههه
خوبه که رسیدی بعد این همه بدو بدو
پاسخ:
بله خوبه که رسیدیم
حسابی داره بمون خوش میگذره
به بدو بدوش ارزید
بعدا گزارشات کاملتری میگم بتون مخصوصا برد هر دو تیم فوتسال قم و راهیابی به دور بعد با یک گل خودم
البته ریا نشه!!!
خوبه که خوش میگذره
پاسخ:
ممنون
سلام
خوش به سعادتتون.
برا ما هم دعا کنید.
پاسخ:
سلام
انشالله نصیب شما هم بشه
حتما
سلام جناب متعرض
تالار گفتمان صنا مال شماست؟
من نتونستم عضو بشم
مشکل چیه؟
دیدم شما لینکشو گذاشتیدمورچه
پاسخ:
سلام
نه صنا مال من نیست ولی من یه مدتی اونجا فعالیت داشتم
به دلایلی گذاشتمش کنار که اینجا جای توضیحش نیست
من تو کبوتر سمت مدیریت دارم که اونم متاسفانه برای مدتی اشکالات فنی داره و اول باید اونا رو حل کنیم
شما خواستی کبوتر عضو شو در اونجا مشکلی بود من در خدمتم
  • داداش کایکو
  • هه هه هه هه اگه انصراف نمیدادم جا به دوستام نمیرسیده!

     

    پاسخ:
    یعنی شما انصراف دادین!
    میومدین میدیدین با اصغر اینا چه کولاکی کردیم بر ضد .........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی