اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

نیم کیلو باش ولی مرد باش :|

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ب.ظ

سلام دوستان 

امشب اعصابم خیلی خیلی خورده 

برا مسابقات بین دانشگاهی تیم دادیم !کلی اینور و اونور دویدیم تا تونستیم بچه هارو جمع کنیم و دو تیم راهی بازیها کنیم !تیم اولمون که خیلی قدرتمنده و امکان داره قهرمان بشه !اما تیم دوممون یه تیم متوسط بود و میتونست حد اقل با آبرو و کسب تجربه بازیهارو به پایان برسونه !

همه چیز خوب پیش میرفت تا امشب که من دنبال هماهنگیها بودم ناگهان یکی یکی بچه های تیم انصراف دادن !!!!

چرا؟ چون اولین بازیمون با تیم ما بود و باید در مقابل یه تیم قدرتمند (دانشگاه مفید ) بازی میکردیم !بهانه ها شروع شد که با این ترکیب 10 تا میخوریم و آبرومون میره !از من تبلیغ خودباوری و از دوستان اسرار بر حفظ آبرو ! وبلاخره کنسل کردن و همه چیز رو به هم ریختن .

من نمیفهمم آبروی یه تیم در اینه که اگه تیم مقابلش قدرتمند بود فرار کنه ؟این حفظ ابرو هست یا اینکه تا توان داره مبارزه کنه و اگه 10 تا گل هم خورد مثل مرد ببازه و کسب تجربه کنه!

البته به نظر من ما میتونستیم با یه ترکیب دفاعی و یه مقدار همت و دوندگی با دانشگاه مفید مساوی کنیم و این دور از انتظار نبود ! من بارها و بارها چنین کارهایی رو کردم و حتی تیمهایی رو که هیچ کس باورش نمیشد شکست دادیم !

_________________

زندگی هم مثل بازی فوتبال میمونه !

ما همیشه باید سعی کنیم به خودمون اتکا کنیم و اگه کسی (که بازیش خوبه ) مارو همراهی نکرد مثل مرد سعی خودمونو بکنیم ! هیچ وقت نمیشه توی زندگی به هوای دیگران برنامه ریزی کرد و موفق بود !گاهی نیازه آستینهای خودتو بالا بزنی ! من از همین تریبون اعتراض سیتی اعتراض خودم رو به دوستان اعلام میکنم و خیلی متاسفم که باید بگم "نیم کیلو باش ولی مرد باش و متاسفم که باید بگم....."

نظرات  (۴)

  • اوای وطن(زهرا)
  • اخه چه بد...
    واقعاجای عصبانیت داره.
    باجمله اخرتون شدیدموافقم.
    پاسخ:
    :(
    سلام ....
    باید بگم واقعا تیم قوی داشتیناااااا اخه با شنیدن اسم تیم حریفشون جا خالی میدن ....!!!
    خب مسلما با این روحیه قوی و اعتماد به نفس بالا ی تیمتون حتی اگه تیم مقابلشون ضعیف هم میبود یه چندتا اونا جلو میفتادن تو بازی ایناخودشونو میباختن....پس اول به فکر روحیه دادن به تیم باش بعد که دیدی جربزه پیداکردن برو دنبال هماهنگی ... تیمتون باید از قبل احتمال هر چی و میدادن مثلا حریف قوی .... برنده شدن در مقابل تیم ضعیف هنر خاصی نیست ....
    ببخشیدا من زیاد حرف زدم .... یه زمان من کاپیتان تیم بسکتبالمون بودم یادش بخیر یه فشاری بهشون میاوردم بیچاره ها از هر چی بازیه متنفر میشدن ....اما خب اخرش برنده که میشدیم همه چی قبل یادشون میرفت...
    پاسخ:
    سلام 
    حرفتون حقه 
    تیم دوم ما خیلی دیر تشکیل شد و ما شناختی از توانایی بچه ها هم نداشتیم حتییه بازی هم در کنار هم نکرده بودیم !!!!!مساله اینه!
    ولی بازیهاشونو دیده بودم انقدر هم ضعیف نبودن !!!
    انشالله دوره بعد با ساختاری منسجمتر و با برنامه ریزی بهتر شرکت میکنیم 
    ممنون بابت کارشناسیتون و نظر خوبتون
    شاید شکست واسشون دردناک تربوده وترجیح دادن برن !
    پاسخ:
    به نظر خودم مشکل از برنامه ریزی ضعیف بوده !
    ممنون بابت نظرتون 
    سعی میکنیم دور بعد جبران کنیم
    ای منو خبر میکردی همه رو حریف بودم .چراغی که به وبلاگ روا ست به وبسایت حرومه .حالا نفهمیدم این چه ربطی داشت .لوتی یه سر بزن
    پاسخ:
    باشه حتما 
    پنج شنبه فیناله بین تیم یک پیام نور و تیمی که جایگزین ما شد!!!!!
    انشالله قهرمان بشیم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی