اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

شکست جمهوری سکوت از تیم ملی دردهای مهاجر!!!

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۴۳ ب.ظ

سلام دوستان 

بلاخره بعد از سالها و ماهها دیده نشدن و  شنیده نشدن حرف و درد دل مهاجر افغانستانی و ...این جمهوری سکوت با همت دوستان ایرانی شکست

چند روز پیش در برنامه ی تلوزیونی راز که از شبکه ی 4 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد وضعیت نابسامان مهاجرین افغانستانی در ایران بررسی شد و مجری محترم برنامه راز حرفهایی رو مطرح کردند که ما مهاجرین اصلا نمیتونستیم باور کنیم .سالها رنج و زندگی در غربت و نگاه انسانهای دیگر را که از بالا به پایین نگاه میکردند و اینکه کم کم خودمان باورمان میشد که ما انسانهایی پایینتر از آنها هستیم و انسانها را به دو قسمت خوشبخت و افغانستانی تقسیم میکردیم!و وضعیت نابسامان اجتماعی و وضعیت نابسامان معیشتی و تحصیلی و تحقیرها را تحمل کردیم به امید آن که روزی به کشورمان با دست پر برگردیم و برای ساخت کشورمان تلاش کنیم و در این راه مسائل و مشکلاتی برای یک مهاجر افغانستانی در ایران وجود دارد که مغز کوچک من میپندارد در هیچ جای جهان چنین نیست که همزبانی و همدینی و بسیاری از اشتراکات تاریخی و فرهنگی نتوانند برایت جرعه ای احترام به ارمغان آورند!و نتوانی این حرفهایت را هر جایی و به هر کسی بزنی و مجبور باشی سرت را پایین بیندازی و زندگی کنی در جمهوری سکوت!

 

از آقای طالب زاده بسیار تشکر میکنم که قدمی برداشتند تا حرف دل یک مهاجر به جهان زده شود 

از برادران محمودیکارگردان و تهیه کننده فیلم <چند متر مکعب عشق > تشکر میکنم که حرفهای دل یک ملت را به جامعه جهانی زدند .

امیدوارم این حرکتهای زیبا که تلاشی در جهت تفکر زیبای تساوی انسانها (چه سیاه و چه سفید و چه غربی و چه شرقی و چه چشم تنگ و چه چشم درشت و...) هست تداوم پیدا کند و تا جایی دنیا زیبا شود که من مجبور شوم اعتراض ستی را ببندم و هیچ اعتراضی نداشته باشم!

به امید آن روز.....

نظرات  (۵)

سلام ...
من در به در دنبال این فیلمم
کی میتونیم یه نسخه اش رو نگاه کنیم ؟
پاسخ:
یلام
متاسفانه اطلاع دقیق ندارم 
خودم هم خیلی دوست دارم ببینمش
  • پرستو مهاجر
  • سلام ...
    خیلی عالی بوده ...دم همشون گرم ....من الان شما نوشتی فهمیدم ازاین خبرا بوده...
    به هر حال ازهمشون صمیمانه متشکریم....راستی اسمی هم که واسه این مطلبت گذاشتی خیلی زیباست...
    پاسخ:
    سلام
    تشکر 
    از شما و از آنها
    من این برنامه رو ندیدم :(
    هعی روزگار
    لــلــَتی
    پاسخ:
    هی روزگار للتی 
    منم ندیدم
    هییییی
    من یه پست نوشته بودم که همش دردودل هام بود.نیومدین بخونینش.این مستندرودیدم خیلی دردناک درعین حال واقعیت بود.
    پاسخ:
    عجب 
    باشه میام میخونم 
    ولی من ندیدم :|
    هیییییی.......
  • نجیب الله بهرامی
  • من کل این برنامه راز رو ظبط کرده بودم .چند تا فایل شده بود ..
    یک ترک توی فلش دوستان بود که یادم رفت بردارم .
    یک ترک دیگه را دارم حجمش بالاس اگر وقت کنم پارت بندی میکنم میزارم برای دانلود
    پاسخ:
    بسیار عالی خواهد شد 
    تشکر :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی