اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

از انتحاری جان سالم به در بردم!!!!

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۸ ب.ظ


سلام دوستان
دیشب که در حال تفکر برای یک تصمیم بسیار بسیار مهم بودم تا آینده ی جهان را متحول کنم مورد حمله ی انتحاری قرار گرفتم!
دو عامل انتحاری بسیار خطرناک که فکر کنم از عربستان وارد شده بودند و برای نابودی من نقشه کشیده بودند خود را منفجر کردند تا راهی بهشت حیوانات شوند !
خوشبختانه من از این حادثه ی هولناک جان سالم به در بردم و الان خوشحالم که تونستم اون تصمیم مهم رو بگیرم و در دنیای خودم و شماها تحولی اساسی ایجاد کنم !
گزارشات و کروکی کشیده شده و ....نشان میدهند که دو عامل انتحاری هنوز جوجه هم نشده بودند ولی برای نابودی من دست به کار شجاعانه ای زدند .
با بررسیهای سرویسهای جاسوسی دریافتم که آن دو تخم مرغ قصد داشتند با گول زدن من نقش تخم مرغ آب پز را بازی کنند ولی در یک موقعیت مناسب آب آنها تمام شده و ظرف نابود شده و خود را منفجر ساختند!
در تفکر و تصمیم گیری بودم که به ناگاه صدای انفجار یکی از آنها را که تله گذاشته بود تا مرا به آنجا بکشاند شنیدم و من فورا طی یک حرکت ضربتی گاز را خاموش کردم و از ظرف دور شدم و نقشه تخم مرغ وهابی دوم را با شکست مواجه کردم!
اما نقشه ی دوم آنها این بود که من شب گشنه بمانم که باز هم کور خونده بودند و من غذای زاپاس داشتم
بخورید و بیاشامید و به ریش عوامل انتحاری هر هر بخندید!

 

نظرات  (۷)

  • علیجان بیگی
  • عجــــــب!!!!...
    پاسخ:
    از عجب هم اونورتر!!!
    ببینید تورو خدا از یه ترکیدن تخم مرغ چه داستان جرمی جنایی ساختینا .... :))
    پاسخ:
    بعله دیگه زندگی زیباست و ما به خزعولات خویش خوشیم!!
    سلام
    تشکر که خبر دارید
    داداشم گفت شرکت نمیکنه
    کنکور داره قاطیه فعلن
    پاسخ:
    سلام
    اکی
    عجبااااا...
    من فکر کردم واقعنی اینجاهم انتحاری بازار شروع شده.
    خخخخخ
    خداروشکر که سالمی معترض.
    نگفتم کمتر اعتراض کن؟
    دیدی نزدیک بود ببرنت اون ذنیا.
    پاسخ:
    بعله
    مواظب باش آدم همیشه ازین شانسا نمیاره
    پاسخ:
    چشم مهنذس
    بس که تو فکر این چیزایید!خوبه شهید نشدید!!!!!
    مطمئنید فقط وهابیا بودن؟؟دست عوامل صهیونیستی درکار نبود؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    دیگه منفجر شدن نشد بیشتر تحقیق کنم 
    خخخخخخخخ
  • اوای وطن (زهرا)
  • خیلی جالب بود.روحمان شادشد.
    پاسخ:
    همیشه روحتان شاد باد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی