اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

لیاقت

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ق.ظ

سلام دوستان 

چند شب پیش یه عکس جالب دیدم که شخصی هر دو پاش از زانو قطع بود و بدون ویلچر کشون کشون سمت کربلا میرفت

واقعا خیلی دلهای بزرگی دارن اینطور آدما .اونا حتما تو زندگیشون یه کار بزرگی کردن که چنین لیاقتی پیدا کردن که به سوی یار کشان کشان حرکت کننو

دوستان این لیاقت که میگن چیه؟

من یکی که هر کاری کردم قسمت نشد امسال برم کربلا یعنی تا حالا هیچ وقت نشده برم کربلا .

گاهی فکر میکنم بی لیاقت ترین آدم روی زمینم .

من که از سریعترین دانش آموزای دیرستانمون بودم و تو تربیت بدنی دانشگاه هم سرعت خیلی خوبی داشتم و تو گروهمون دوم شدم و.....نمیتونم پیاده برم کربلا و شخصی که پاهاش از زانو قطع شده کشون کشون میره کربلا.حسودیم میشه به چنین شخصی .این نشون میده که کسی مثل من لیاقت نداره و آقا امام حسین علیه السلام دعوتش نمیکنه.

هیییییییییییییییی

این لیاقت رو به هر کسی نمیدن .هر کی داره قدرشو بدونه و به آقا بگه این رو سیاهاتو هم لیاقت حضور به حرمش رو عطا کنه.

به دیار آشنا دل اگر به بهانه رفتی 

برسان سلام ما را به وجود با صفایش

برسان کلام ما را به هوای دل ربایش

برسان نیاز ما را به دیدن کرب و بلایش

التماس دعا

  • معترض

لیاقت

کربلا

درد دل

نظرات  (۲)

والا منم نمیدونم این لیاقت چیه؟ فقط اینومیدونم دلم خیلی هوای کربلا کرده ادم که یه بار بره بیشتردلش پرمیزنه.خدایعنی میشه دوباره برم؟؟!
پاسخ:
هییییییی 
لیاقت خیلی پیشنیازا داره 
کاش مام میرسیدیم بهش 
انشالله شما هم برین
  • دختر دیزنگی
  • درکت میکنم من گاهی همین فکرو میکنم خونواده ما همشون رفتن کربلا فقط من نرفتم حتی مشهد که چندساله تو خمارشم هی شاید واقعن لیاقتشو نداشتم که هیچکدومشون نمیطلبن
    پاسخ:
    هییییییییییییییییی
    انشالله همه برن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی