اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

دل گناهکار

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ب.ظ

آقا میخای بخواه نمیخوای هم بخواه 

باز هم از این شعرا گفتم باید بخونی و نظر هم بدی بی چون و چراcool

بگوش یا ایهالدنیا ببین حال دل ما را

از آثار دلم دیگر ندارم شوق فردا را

ز عقل و دین ناب در خود کمی دارم

چه سود باشد نمیبویم درخت ناز طوبا را

دلم را گفته بودم من ز کمینهای دنیایی

نفهمید و به بادش داد امیدکهای رسوا را

به بچه گونه عقل دل زیاد تلقین کرده این عاقل

سلامش را نگو پاسخ همان دنیای دنیا را

کلامش را نفهمید و ز جام ساقی ننوشید

خدا را میگویم من و پیامبرهای دانا را

به نام نامی الله به نام نامی الله

ز ابلیس ترسانده بودم من دل مسکین تنها را

بدهکاری گوشش را به هیچ عالمی  نپرداخت

همی دلخون بشد و ماند روی دست زمین آرا

همی شادی چشید اول همی آهی کشید آخر

چه سود این آه آخر بار که سوزانده توانا را

تو ندانی تماشاچی که درد معترض در چیست

تو تنها توانی دید بر پیشانیش چین چروکها را

ز هر عالم که میخواهم دوای درد این افسون

یک نسخه میپیچد هرآن و میگوید یاد مولا را

نمیدانم چه کنم من ز نادانی دل خویش

که نسخه در کنار ما زحبل الورید عقرب و کارا

اعتراض کرده است از بس به دنیا و به ابلیسها

فراموش کرده معترض به نفس خویش اعتراضها را

نظرات  (۳)

  • علیجان بیگی
  • سلام
    خوب بود. قشنگ بود.
    یک کم کاربشه بهترم میشه


    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    درست میگین یه خورده اشکال داره 
    باید بیشتر سعی کنم
    ممنون

    سلام

    خیلی باحال داداش معتزض خوشم اومد

    نهه  .!! استعداد داری بنویس تاشکوفابشه

    خوشحال میشم به وب منم سربزنی  وخوشحالم کنی

    پاسخ:
    سلام داداش
    خواهش میکنم
    خیلی ممنون 
    حتما
    واقعت خودت گفتی بابا ایول اره!
    پاسخ:
    اوهوم
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی