اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

ای بابا!!!!

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۵۲ ب.ظ

امروز با صاحبکارمون دعوام شد

نمیدونم اون درست میگه یا من

در کل آدم تندیه و به کارام ایراد گرفت در حد بنی اسرائیل

منم میخام از کارگاه برم

دوستان قمی اگه جایی کارگاه خیاطی سراغ دارن بهم شماره تلفن بدن با اسم صاحب کارش برم صحبت کنم ببینم چطوریاست

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم

تشکر

  • معترض

نظرات  (۱۰)

  • ساره دخترافغان
  • عید شمام مبارک باشه...
    ایشاالله که کار بهتری پیدا میکنین
    پاسخ:
    ممنون
    انشالله
    نه کلا الان به این نتیجه رسیدم هر کی صاحب کار میشه اخلاقش بد میشه مریضیه چیه نمیدونم....
    انشالله که زودتر کار پیدا کنید ما افغانیا بدون کار نمیتونیم زنده بمونیم که
    پاسخ:
    بله اغلب اینطوریه!!!
    جوگیر میشن نامردا
    انشالله
    تشکر
    بله باید کار گیر بیارم!
  • رضوی - بچه ی افغانی
  • من که با صاب کارم رفیقم..
    پاسخ:
    منم رفیق بودم
    ولی مثل اینکه دیگه براش صرف ندارم
    یکم کلاس رفتنام زیاد شده
    اونم بد اخلاق شده!!!!
  • رضوی - بچه ی افغانی
  • نوشته بودی کشته مرده ی اینطور رفیقا هستم...

    رفیقایی مثه مرتضی... یا رفیقایی مثه من...!؟
    پاسخ:
    مثل مرتضی داداش
    سلام داداش
    بدوو بیه کی آپوم

    من گمان می کردم دوستی همچون سروی سرسبز چارفصلش همه آراستگی ست

    من چه می دانستم هیبت باد زمستانی هست

    من چه می دانستم سبزه می پژمرد از بی آبی

    سبزه یخ می زند از سردی دی

    من چه می دانستم دل هر کس دل نیست

    قلبها ز آهن و سنگ

    قلبها بی خبر از عاطفه اند


    بدجور خرابت میکند!
    پاسخ:
    خیلی عالی بود
    تشکر
    اومدم
    آپم بدوووووووووبیااااااااااااااااا
    اگهی برا کار زدی داداش؟
    پاسخ:
    اگه سراغ داری بوگو نداری هم هیچچی فعلا زیاد درگیرش نیستم!
    چیزی که زیاده تو قم خیاطیه اما من ندیدمشون !! :(

    +اعتماد به نفسو حال کردی؟(مدیر استار) !!
    پاسخ:
    بله
    احسنت
    ماشالله اعتماد به نفس
    دیگه کم کم منصرف شدم!
    ولی از اونجایی که نمیخای خودتو معرفی کنی دیگه خیلی اعتماد به نفس داری
    شاید فک میکنی تو سازمان سیا کار میکنی
    دیییییییییییییییییییییی
  • رضوی - بچه ی افغانی
  • یک کمی هم از من تعریف کن...
    میگم از این به بعد آپیدی بخبرم...
    تشکر
    پاسخ:
    حتما داداش
    خواهش
    وااا خب برای چی باید این کارو بکنم؟؟
    پاسخ:
    هیچچی شوخی کردم !
    یکم مرموز میزنی !
    من نمیگم خودتو معرفی کن
    مهم نیست
    اون روز که نیومدی فیلمهای فوتبالو ازم بگیری فک کردم لولو هستم!!!!
    و اینکه جواب نمیدیدین که سی شارپ چقدر کار کردین و...
    میخام اگه بچه ها پایه شدن مثل این گروه که من توش فعالیت میکنم ما بچه های پیام نور هم باهم جلسات آنلاین هفتگی برای سی شارپو...بزاریم
    آقای حلیمی که حالیشونه من و مهدی هم یکم حالیمونه شما رو نمیدونم!!!!
    مثل اینکه افتخار نمیدین یه تیم مهندسی راه بندازیم
    گروهشو هم تو صنا درست کردم عضو نشدین
    کار گروهی خیلی مفیده ولی شما فک کنم اعتماد به نفس زیادی دارین که تنهایی میخاین کار کنین
    از اون لحاظ شوخیدم!!!!

    میخام یکم فعالیت درسی کنیم همین
    انتخاب با خودتونه
    خواستین شرکت کنین نخواستین هم که هیچچی مزاحمتون نمیشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی