اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

اعتراض سیتی!!!

علی بن ابی‌طالب(ع): کسی که در برابر منکر با دل و دست و زبان خویش اعتراض نکند، او مرده‌ای است در میان زندگان.

سعی داریم با کسب علم و دانش در جهت اعتراض به نظام ظلم و ظالم قدمی در جهت امام زمانمون برداریم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها

ولادت امام غربا امام رضا (ع) مبارک باد

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ق.ظ

ولادت امام رضا

ای که در استان تو آرامشم

جز تو ندارم هیچ بی تابشم

تو غریبی و میدانی حال غربا

بر در درگاه تو ماند خواهشم!!!

شاعرش معترضه!!!!ناقابل تقدیم به اهل دل.smiley

ولادت آقا امام رضا (ع) امام غربا رو به تمام محبین آن حضرت تبریک میگم

تو مناجاتهاتون مارو هم دعا کنین...crying

 

نظرات  (۷)

من هم میلاد غریب الغربا, معین الضعفا, شمس الشموس
را به شما دوست عزیز تبریک میگم
ان شا الله زیر سایه توجهات آقا على بن موسى الرضا (ع) قرار بگیریم
پاسخ:
خیلی ممنون داداش
اگه مشهدی برا ما هم دعا کن
دلم خیلی تنگه صحن آقاست
نمیدونى از دل پر درد من داداش
فکر کنم اولین سالیه که من ولادتى امام رضا(ع)
مشهد نیستم
ولى مشهد رفتم نایب الزیاره هستم
پاسخ:
منم دلم برا مشهد تنگ شده
خیلی با صفاست
تهرانی یعنی!؟
رفتی حتما مارو دعا کن

سلام معترض بابا شاعر شعرت خوب بود ایشا... بازم بگی ایندفه نابترباشه
پاسخ:
سلام
ممنون
تقریبا تمام شعرای وبم برا خودمن به جز یه موردش!!!
انشالله
تشکر

آورین :)
پاسخ:
خواهش
سلام دوست من. ببخشید که نبودم.
اما ممنون که توی این مدت اومدی و بهم سرزدی.
ایشالله جبران کنم.
_____________________________________________________
ممنون از نظرت.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
بی خیال تمام هیاهوی اطراف

بر ساحل زندگی قدم می زنم

بی خیال فکر تو

دنیای خود را نقاشی می کنم

بی خیال تمام آنچه باید باشد

نگین عشق را بر انگشت خود می آویزم

بی خیال همه رفت ها

به داشته های خود دل می بندم

اما

بگذار قدم بزنم...

قدم هایی سرشار از احساس بر ساحل زندگی

این روزها...

غروب عشق برای من

حیات دوباره خورشید

در آنسوی آسمان بودن ها؛ بر ساحل زندگیست!

نسیم دریا بر لبانم می نشیند

با خود می اندیشم

گویا

عشق در همین حوالی ست...

و باز می گویم

شاید

تا غروب عشق

نیمروزی باقی ست...
پاسخ:
قشنگ بود
تشکر
یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه

بدی هاش یادت میره

نامردیش یادت میره

بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره

وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره

فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه...!
پاسخ:
واقعا
من یکی خیلی تجربه کردم
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی